Where´d you go, i miss you so..

Hejsan svejsan!
Kom hem för ungefär en timme sen, från 25-års festen vi var på. Det var faktiskt rätt skoj. Först åt vi middag, sen spelade vi tvs-pel, buzz. Sorre! ;D Hehe.. i bilen på väg hem, klockan var typ 23..? Jag höll verkligen på att somna asså XD
Dunkade musik från mp3n, snackade med josse och smsade samtidigt, och även höll jag på att somna? Inte bra alls.. :(:) Känner att jag verkligen gör smilisar hela tiden!! XD Se där kom en till...? Jag visste det hela tiden, jag mår bara inte bra!!!!! Måste söka upp en psykolog eller nått sånt kanske.. kan väl titta in hos zeldas plykolog? ;D Konfa träff idag, skooooooooj!! Eller kanske inte.. får se <) börjar iaf kl 16 tror jag dt var, så glöm inte dt alla pysar! Vi hörs senare idag, söndag dårå ;)
pusspuss alla sömntutor <3 // Julia




Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback