*TOMT*

"Halli hallå, låt bollen gå.. " Bara jag som kommer ihåg sånna lekar man körde som liten? Haha, jag gillade Hallihallå :) Aja, idag har jag skrivit klart min svenska deckare, jag ville att den skulle heta "Sommarskräcken" fast det passade inte, så josse ville att jag bytte till "Kanotutflyckten" Haha, låter ju verkligen spännande! Jag menar, om ni var tvungna att läsa en deckare, och ni fick välja mellan en som heter " sommarskräcken" och en annan som heter " Kanotutflyckten" då skulle ni väl antaligen välja sommarskräcken..? ;D Jag tror iallafall att josse döpte den till kanotutflyckten ;) nepp, nu ska jag sova.. trötter XD tyvärr blir det inga bilder idag, orkar inte böja mig ner till golvet, där min sladd till mobilen ligger, och ta upp den XD haha // Julia!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback