"I don't care if Monday's black, Tuesday Wednesday heart attack"


Veckan har gått riktigt fort tycker jag. Hahhaa. Aja, lämnade in min SO sak om jordbruk, YAAY! Nu är det över också,

"You used to smile when hope and a pat on the back would last through out the day As the rain kept fallin' down on you you wouldn't let them wash the feeling away"  

                                                                                                                                                                                                    -Kurt Nielsen.
Så... Vad ska alla hitta på ikväll? :P
Idag efter skolan hade jag "snöbollskrig" med ludde x) Sorre ;P Sen drog jag hem.. KUUUL!!
Känner mig fett tråkig, haha, har inget att göra på dagarna XD Btw, jag har verkligen skiit ont i handleden.. :( vet inte ifall dt är träningsvärk eller om jag verkligen gjort illa den... :( kan ha träningsvärk efter tennisen.. men jag venne får väl se :D

Hm.. funtar på en cykeltur XD Ska iaf göra lite mellis, så grymt hungrig! Sen dra igång en film :) SOOOOFT!

 // Juliaaaaa! :D

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback