Noob.

Imorgon är det Nob-dagen i skolan. Man ska vara finklädd, och jag kommer lyckas! Höhö.. Nej, jag vet inte vad jag ska ha på mig. Bestämmer det imorgon. Börjar kl 10 så det är jätteskönt.


Idag dog min mobil. Eller skärmen dog, och i samband med det så dog mobilen också. Den fungerar som vanligt bara att man inte kan se vad man gör. Och det suger när man hör hur det vibrerar men man kan inte kolla smset. Och jag kan inte kolla klockan eller något annat heller för den delen..
På fredag är det lucia. Vi ska samlas redan klockan 7 (?) i kyrkan för repetition.. Sen börjar tåget vid åtta.
Sen bär det av till Josefin i Jönköping/Huskvarna där resten av helgen ska spenderas. Yippie! Kan knappt vänta.. Hoppas ni förstår ironin.
Ingen mobil, ingen dator om jag inte lånar Josses, bara strosa runt på stan om dagarna. Men man får göra det bästa av situtiationen, jag slipper iallafall stå utanför Statoil och frysa hela helgen. Det kan ju faktiskt bli ganska kul att spela kort varje kväll.


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback