Mimmsan Vimmsan

Riktigt soft kväll! Har vart hos käre Mimmi med Zelda Bellan och Freddi, vi har suttit och snackat, druckit te och sjungit som fan. Superroligt.

Mimmis grannar lär inte ha vart så glada eftersom att vi satt och sjöng/skrek kl 1! Men sjukt roligt var det iallafall.

 

Imorgon är det nyår. Mina syskon och deras killar/tjej har kommit hit så nu är det fullt i varenda säng. Jag får sova på soffan. Så imorgon ska vi äta vääärsta stora middagen och sen ska vi kanske spela spel om vi hinner. Jag ska ner till Freddi runt 10-11 någongång så ska vi fira jag och några stycken. Sen sticker vi nog ner till hamnen och träffar alla människor som är där.. Vart vi hamnar sen återstår att se ;)
Och vem som blir nyårskyssen iår får vi också se.

Godnatt folket, nu ska jag se på film!


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback