Hejdå -09?

Fantasin har flugit iväg. Försvunnit. Precis som 2009. Om 28 dagar är det ett nytt år. Shit, det här året har verkligen farit iväg. Känns som att det var skolavslutning i åttan för bara en vecka sen. Den här terminen är snart slut, bara två veckor kvar. Snart är det dags för årets betyg, lucia, jul och höjdpunkten nyår.
Är inte så taggad på nytt år. Eller jo, att börja om. På nytt. Igen. Göra om samma misstag en gång till, att allt upprepas. Ända skillnaden är att man är äldre, klokare kan ju disskuteras.. På ett sätt hoppas jag nästan att allt det här året går i repris om tre veckor, så man kan göra om. Och göra rätt.
Men ska man verkligen bara vinka, le och säga adjö till året som är? Det har hänt så mycket under 2009, början på ett liv. Mitt liv.
Så många minnen.. Nyår, Lägenheten, Sommarlovet. Alla gånger på klotterberget i somras, nere på bryggan med sol och bad, dom gångerna vi var hemma hos Niklas, de nya människorna man lärt känna. När jag och Zelda åkte in till stora staden Stockholm, satte oss på det mysigaste caféet och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var det som gjorde mitt år speciellt.

Tack till alla. Ni har gjort mig glada och ledsna, ännu gladare och ännu ledsnare. Men det gjorde livet intressant.

Zelda, jag tror du vet vad jag tänker på när den här låter kommer upp i skallen.


Kommentarer
sara x)

och en sak som inte får glömmas KLACKEN! :) <33 alla övernattningar hos mig ;P <333



2009-12-03 @ 22:41:19
zeldus

jaa sötnos.. den här låten är bäst.

vi ska sjunga den tillsammans på fyllan någoon natt på lovet (;



2009-12-17 @ 11:52:36




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback