Trolltema

Så var årets skolfoto avklarat ! :) Fast någongång nästa vecka så ska vi nog få ta ett till foto, fast spex foto då vi ska klä ut oss på något sätt.
Idag efter att alla hade tagit sitt enskilda foto så gick vi och bytte om till trollkläder, sminkade oss röda om kinderna, gjorde fräknar och tuperade håret! Sen gick vi runt så hela dagen och tog massa bilder :) Slutade redan vid ett idag så jag och freddi gick ner och fikade på stan, sen gick vi till freddi och kollade på hennes dansshow filmer! Nu är jag jättetrött så jag somnar nog vilken sekund som helst så jag ska göra te och dra igång en film tror jag

Fler bilder kommer nog sen.. men jag vet inte om vi har ngn sladd till kameran (som inte ens är min x) )


Kommentarer
annica

hahah jaao, vi ser ju inte ut som troll egentligen utan typ, påskkärringtroll XD och jag gillar sista bilden ;) puss



2009-08-29 @ 14:39:51
Maja.

Härliga bilder:) Roligt tema också, får lite flashbacks till när man var liten och klädde ut sig till troll:)



Blogg: http://mcaria.blogg.se/
2009-08-29 @ 14:58:17
julia

Sv. Annica: Haha jaa jo det är så sant, blev lite fail x) hahhaa du gillar den för att du tog den eller ? ;) puss



Maja: Tack, det var rätt kul att springa runt utklädda så i skolan, och vad alla kollade x)



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-08-30 @ 10:43:49




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback