ω

Hellu!

Igår var jag hos anna med damerna :D Det var jätte trevligt och kul att få träffa alla igen! Vi drog ner till konsum och köpte kladdkaka, sen gick vi tillbax till anna i spöregnet (: Gissa vad som hände där..?!? VI ÅT UPP DEN!! :D weo
Det var verkligen jätte kul att träffa alla dom tjejerna man inte brukar träffa så ofta nu längre, och på ett sätt är jag glad att vi inte träffas varje kväll, för då blir det mycket roligare att träffa dom när man väl ses (:

Sen drog jag hem och åt middag, och ut igen. Träffade upp de andra och drog till badberget och chillade gaaalet och mös på som vi brukar göra! :D

Idag har jag vart hos Annica med zelda och sandra. Och nu ska jag äta. FÖRRESTEN!! Min data is finally working again ! :D Min förtjänst (a) Haha hejdå! :D


Tillägg:
Har nyss kommit hem från en blandad kväll, statoil eriksö färjan bryggan.. och lite annat skit ;) Chill som vanligt ^^ Zelda snodde min mobil (Y) Så jag får den imorgon :D så smsa på nu förfan!! Thihi (a) <3


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback