Tack för igår kväll tjejer.

Hade en ganska mysig och trevlig kväll med lite kompisar igår.
Jag Zelda och Anna hade stoor lust att bada så vi kände på vattnet. Fy fan det är ju typ kallt... Tänkte jag, men inte hindrade det mig, vi gick ut på annas båt, 1 2 3 och så hoppade vi i! Det var JÄVLIGT skönt! Varmt var det också! TACK! Btw, vi badade i underkläder, inte i vanliga kläder, ifall någon undrade ;)
Vi hoppade i från Annas brygga också, första gången jag hoppar därifrån, det var najs :) Mimmi filmade lite, så jag ska se om jag kan lägga upp filmen senare så att ALLA får se hur coola vi är som badar vid 12 xD (: Sen drog vi (freddi också) hem till anna och gjorde te och mackor och satte oss och kollade på någon film på tv. MYS!

GUD JAG HAR JÄTTE STOR LUST ATT BADA IGEN SÅ VI FÅR SE VAD SOM HÄNDER IKV!


Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback