Äntligen!

Nu har jag äntligen anmält mig till dansen! :)
Blir balett och street fushion.
Haha var lite kul när vi satt på bussen, så ringer jag och anna till sway och ska boka dans, så förklarar anna hur street fushion är, och då blir typ alla skittaggade på den x) så det blir skoj!
Jag anna zelda bellan emilie och kanske mimmi on the same dance ! Kan ju inte bli annat än spårat! Men det blir nog asskoj :)

Har nyss kommit hem från täby där jag har spenderat eftermiddagen med lite kompisar. Köpte en tröja som zelda också köpte, och en almanacka. Hejdå!


Kommentarer
Du känner inte mig

Kan du förklara street fushion?



2009-08-24 @ 22:38:04
Anonym

Sv "du känner inte mig": Street fushion är typ som street fast mer jazzigt, typ "pussycat dolls möter jean paul som möter chris brown" (står det på sways hemsida) :)



2009-08-25 @ 22:52:22
Julia

Postat av mig (:



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-08-25 @ 22:52:57
I'm a secret person :D

Haha, det kommer bli as kul ju :D <3



2009-08-28 @ 10:44:39




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback