Yo ;D

Sitter hemma nu, helt ensam, så skönt! Haha, jag vet inte hur många gånger jag vaknade imorse altså..
Mamma kom in med te och någon annan sak vid åtta typ, då låg jag även och sov så jag vet inte riktigt vad hon hade tänkt med det. Snällt var det iallafall, tack mamma!
Nu har de iallafall åkt in till Stockholm, skönt för både dom och mig!
Borde plugga, 15 böcker ligger inne på mitt skrivbord och väntar på att bli öppnade och lästa. Men nej, inte just nu.. Senare kanske, sitter och kollar på Andra Avenyn nu första säsongen, skit najs : )

En utav de tråkigaste sakerna måste vara att vara sjuk;
  • Vara hemma, alltid ett plus, men att inte ha något att göra är jävligt trist
  • Må skit
  • Ingen rolig inne på msn ^^
  • Man vill bara vara frisk och få gå till skolan och göra de saker man egentligen helst skulle vilja slippa.
Haha jag har skit tråkigt, ska fortsätta med AA nu, sen kanske en film blir aktuellt för min del, skulle även städat igår.. och pluggat men det blev inte heller så.. Borde gå till skolan imorgon eller på fredag, tror det blir fredag om jag går till skolan överhuvudtaget, då har jag ju ändå varit hemma i en vecka..
MP åker på mässa imorgon vid 10 och kommer hem runt 4, så jag får ladda upp med lite filmer och mys.

Har missat SO provet + delen om Napoleon, borde verkligen plugga på det.. Men jag hittar inte lusten till att sätta igång med det. När jag väl börjat så går det fint..

Btw, jag har streptokocker, halsfluss.. Det suger! Kan knappt svälja, kan inte ens andas genom näsan. Plus att jag sen ska äta massa medeciner och sånt skit.. En stor tablett två gånger om dagen, Kåvepenin (Det är den som gör mig frisk), Sen även Alvedon, kan jag ta högst 8 ggr om dagen, men det brukar bli 2-3. Sen även Sinova tre gånger om dagen. Och nässprayen får jag inte glömma.. Jag vet det låter inte alls som mycket, men för att vara sjuk i min situation så är det faktiskt det.. Men men, vad gör man inte för att bli frisk?
Så, tillbaka till Andra Avenyn och verkligheten nu, tjo på er! Och krya på er alla sjuklingar, för det ska jag göra ;) ♥


Mina böcker som ligger och väntar på mig

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback