SOL!

Antar att det inte bara är jag som lagt märke till att solen har tittat förbi? (A)
SÅ JÄLVA TREVLIGT! Haha >.< Dagen ska jag nog spendera med familjen som är här snart, ska bara fixa mig först.. Sen blir det mys med familjen och sen hoppas jag att jag kan höras med någon kompis för jag pallar inte vara med familjen hela dagen xD Igår fick jag då inte gå ut på kvällen.. Inte ens vara i mitt eget rum efter klockan tio för då skulle Josse sova.. -.-" Aja vafan ikväll SKA jag inte sitta hemma!

Kommentarer
Anna

svar:haha ja jag klantade mig lite i skrivandet och haren lämnade inte skorna... jag såg mamma när hon diskret skulle gömma dom i min garderob när jag ''sov'' :D



Blogg: http://latte.blogg.se/
2009-04-11 @ 19:13:05




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback