ÖVER VAXHOLMS VATTEN

Idag har jag äntligen börjat på min teknik-grejuppsats om broar..
har iofs fastnat, men anna ska hjälpa mig sen har hon lovat (A) XD

Andra veckan på praon nudå.. är tillbaka på min gamla skola som jag gick på från sexårs till fyran.. det är trevligt
Efter fyra år återvänder hon haha okeje XD sorry
men idag har jag inte gjort så mycket.. har haft eget arbete, bild och idrott.. sen även lunch då..
Jag är i en 2-3:a och zelda i F-1:an tror jag :P (F=Förskolan)
På onsdag skulle jag tydligen ha planerat en idrottslektion (!?) höhö.. får se vad det blir med det.. iofs är det ju roligt att plåga barn (A) nej haha jag skojade bara.. nej men jag får se om jag gör det eller inte..

Och på fredag är det ju valborg! Trevligt värre :) Har inga planer ännu.. får se vad som händer senare

Imorgon fyller Amos 14 :D GRATTIS! Haha så gratta honom annars får ni med mig att göra.. The tiny dangerous one haha XD fett illa men aja ^^

Söndag den 10:de har bellan dansshow som jag ska gå på :)
Fast lördagen innan (altså den nionde -.-") ska jag på fekke!! :D så jag får se om jag kanske är lite sliten på showen men då får jag väl somna då :)

Igår var jag ute och cyklade typ hela dagen, först med zelda sara och anna och sen på kvällen med anna sara och ludde.
kom hem typ halv 12 :) fast det var riktigt trevligt haha

Skulle egentligen träffat anna idag och fotat lite som vi pratat om allt för länge, men i morse fick jag ett sms av henne där det står att hon skulle till ikea med hennes päron, men det gjorde inget för mig jag hade ändå glömt kameran hemma -.-"
Men vi försöker på nytt imorgon så då ska ni få se på bilder ! :D

Kommentarer
Emilie

Like :) <3



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-04-27 @ 23:03:13




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback