LIVE OR DIE

Vet inte varför rubriken löd som den gjorde.. men så blev det iallafall.
Imorgon ny dag på prao, idag har varit som vanligt typ.. Skjutsade hem zelda efter 'jobbet' och sen drog jag till salta stänk och var där en halv timme med bellan och anna som praoar där, sen drog jag och anna till bogesund och tog lite bilder..
Tyvärr var vi inte så taggade på det men dom blev fina ändå. Nu ikv har jag vart hos annica i hennes båt med zelda bellan anna annica frida och sara, det var soft vi satt och dunkade musik :P eller inte -.-"
Men men.. det blir inga bilder idag, jag vet skit trist haha men jag har kameran.. någonstans :S och det går inte att föra över bilder till min data så det är inte nice at all..
Imorgon ska jag iallafall ha med lite plugg till praon så jag kanske kan sitta och jobba lite på lektionerna..
Jag praoar då som sagt på en skola, i 'tvåtrean' det är faktiskt roligt, går många små gulliga barn där haha, måste säga att en av killarna i trean tror jag, har så underbart hår haha stort brunt och lockigt <3 eller så stort är det inte men stora korkskruvar haha det är nice, men men måste gitt4 nu hahah XD nej men jag ska firra mig inför natten nu.. Vi hörs imorgon, pluggdag -.-" TJINGELING! Sov gott allihopa!

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback