GLAD PÅSK

Hm.. Jag vet inte hur jag ska börja riktigt..
Min dag började vid klockan ett då jag bestämde mig för att dra mig upp ur sängen.. Blev sent igår.. Vid tre kröp jag ner i sängen, sen har min syrra väckt mig halva morgonen -.-" Bestämde mig för att kolla klart på filmen "Min stora kärlek" som jag hade tänkt kolla klart på för hur länge sen som helst.. Men idag blev det gjort. Sen hoppade jag in i duschen och fixade jag mig, jeans och vit tröja.. haha väldigt påskigt måste jag säga :) Sen började vi göra maten, blev lamm och någon potatismos grej med basilika i tekopp, (återkommer med namnet) haha det vart faktiskt väldigt lyckat måste jag säga. MUMS! Vädret idag har ju varit så underbart fint! Vi har suttit ute ungefär hela dagen, fram till strax efter åtta iallafall, sen var det äggjackt, tradition i vårat hem, gå runt i huset och leta efter påskäggen, alltid lika trevligt :) I år var det jag och min syster Josefin som höll i det, först fick de svara på gåtor och sen fick de deras första ledtråd som ledde de till nästa ledtråd osv.. Sen hittade de ägget som vi hade gömt på balkongen. Fia med knuff spelade vi sedan, mycket skratt och släng med tärningen.. Men det var bara trevligt. Bilder från idag kommer imorgon, orkar inte just nu.. Trots att jag gick upp vid ett så är jag trött, ska snart släcka, sen ska man kanske ut och gå en promenad på golfbanan med familjen, blir så glad av att sen hunden springa omkring och hoppa och leka, blir varm inombords.. Imorgon ska jag även skriva min ansökan till sommarjobb, vet.. lite sent men det ska nog ordna sig.. Började skriva lite förut men det råkade jag ta bort.. Kass som man är lixom.. Och just det ja, kameran funkar nu äntligen igen! Är så grymt glad att jag bara vill hoppa upp och ner, nej kanske inte riktigt.. haha men har saknat att inte kunna ta närbilder som jag älskar att ta.. haha.. Fick en toppenbild på Josse förut.. men den får jag nog inte lägga ut tyvärr.. Men den spred skratt bland folket kan jag lova!
Ska försöka få lite sömn inatt hade jag tänkt, vi hörs mer imorgon! Sov gott

Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback