Frisk och påsklov!

Så efter nästan två veckor som sjukling, så är jag äntligen frisk! Det är så grymt skönt faktisk. Ska bara njuta nu under lovet och sen komma tillbaka till skolan utvilad och förhoppningsvis plugga lite också..
I förrgår kom Josefin hit, min syster, hon bor i huskvarna/jönköping tror jag hihi och på torsdag kommer Viktor hit också från Karlskoga, min broder altså. Det ska bli trevligt att ha hela familjen samlad nu under påsk. Karro bor ju här i närheten men hon kommer hit iallafall, trevlarns. Igår drog jag till Anna vid tre och vi chillade lite, tog foton, spelade piano.. Mös i solen, så fint väder! Sen gick vi till Adam, och sen kom Jocke och Nils också. Sen drog vi hem och käkade middag, och sen tillbaka igen xD Aja, ska väl ta ett snack med Anna hon lackade för att jag inte pallade dra in till stan med henne hihi XD
Så mobbad som man är... Igår hos Anna, har bara en bild >.< fler kommer hoppas jag : )
Sjal,kofta vila, Vitt linne HM, Jeans vero moda tror jag XD

Kommentarer
Anonym

söt som f'n ;P



2009-04-09 @ 13:26:44
Emilie

Gud, du passar så sjukt bra i glasögon, tycker du är ur gullig :) <43



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2009-04-10 @ 23:04:50
hollywood diamond

vi har skrivit hur man kan få bättre självförtroende kolla gärna in det :) kram



Blogg: http://hollywooddiamond.blogg.se/
2009-04-10 @ 23:10:19
julia

Anonym: Thnx :)



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-04-11 @ 23:26:24




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback