Well, that was.. interesting ^^

Altså, det är seriöst ngt fel med min fuckade data!
Jag hatar den :O
Den laggar 24/7 och är seg :/ + att jag inte har ngt himla virus program :/
det suger! + att jag inte kan skriva på bloggen, så det här kanske inte syns xD det funkar iaf inte på blogspot
yllesockor.blogspot.com ^^
jaja.. freddi vill dra och fika, jag vet inte om jag pallar det :/ mår lite illa.
Och jag vill må bra ikv, vi ska ha spelkväll hemma xD så jag får inte gå ut sen :/ men det ä chill, jag får ju gå ut nu :D
för jag har städat mitt rum :D



btw, för er som inte visste om det.. ebba is gone :/ ebba is / was my great grandmother.. hon blev 95 :D
2/8 1913 - 18/12 2008 ♥ Så jag ska typ på hennes begravning när skolan börjar, så jag slipper antagligen skolan då :D men sen ska vi ner igen veckan efter för josse ska typ ta studenten :/ det tar fyra jäkla timmar ner :/
Jag hatar begravningar.. och helst vill jag skippa den, men jag hoppade över berras begravning för några år sen.. och det ångrar jag faktiskt lite.. Berra var familjens kompis typ :D Jaja.. jag ska ner på stan med freddi iaf :D och vi ska fika.. men jag vet inte om jag pallar xD men vi ska iaf sitta och snacka (L) Fast vi kan inte sticka förrens hennes pappa är tbx.. så :P Kramar
Vallentuna ^^

Kommentarer
Anonym

FAN VAD ILLA!



2009-01-03 @ 23:46:25
Julia

Kåå.. vad vare som var illa? ^^ XD



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-01-04 @ 02:39:40
KAJSAHERSELF

måste medge att adam gör bilden bäst!



Blogg: http://hulkenglass.blogg.se/
2009-01-09 @ 19:46:49
Anonym

Hahha xD aah så sant :P



2009-01-11 @ 19:14:16




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback