Matte does'nt matter..

Idag fick vi tillbaka matteproven, det gick inte så bra.. fick 23,5 av 40 xD
Jag suger på matte.. Mårten fick 10 xD
Jaja.. idag är mitt godisförbud slut, och imorgon hade jag, zelda, freddi och linnea tänk svulla godis... men jag pallar nog inte. På fredag ska jag och Grinch kanske dra in till stan och köpa julklappar.. får väl se :P Det är inte kul om det blir för många, för då blir det så oseriöst xD


Händer på fredag då? Och lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag? XD
Fan vad najs med lov!!! Det är en seg dag idag, på onsdag har vi läxförhör på Norges städer typ... :/ Funderar på att plugga as mycket, och visa att jag kan den.. men det kommer inte bli så, för jag har biologi prov på torsdag! Vill byta till 8:2 dom chillar på asså :D zelda is my chili! <3
JuFr <3 FrJu! As ballt asså xD fan vad vi garvade idag fredrika! <3
Btw, så fyllde sara år idag! GRATTIS xD
Det här känns som ett riktigt trist inlägg...



Igår fick jag veta att Ebba, min gammel mormor inte mådde så bra och antagligen snart skulle dö.. Hon vill det iallafall, hon tycker att hon har gjort sitt :P Hon är btw 95 år.. så jag fattar väl <3




Kommentarer
Emilie

Julle du har en ny blogg :) <3



Blogg: http://fashiontaste.blogg.se/
2008-12-16 @ 06:18:28
Julia

Haha efter -.-'' xD <3



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2008-12-16 @ 16:09:28




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback