Juletider xD ^^

Tjingeling (*)
Ska snart dra ner till zelda, men slinker in här en snabbis och skriver ett inlägg.
Det var längesen jag skrev :P Men man orkar inte, även fast man har all tid i världen.
Jag orkar inte lägga in några bilder, för jag har inte fört över dom till pappas data :P Inte till min heller xD
För att säga hur julen har varit.. kan jag bara säga, mysig och trevlig xD Jag hade inte fått upp julkänslan och den kröp ju inte fram mer på julafton, men det var chill.. xD Det är klart att det blir roligare om julkänslan sitter i, men men :D

Hur har eran jul varit?




I want to go, I want to run, run to the places where i can be.

Kommentarer
-

Dj Satomi - Wonderland !



2009-01-04 @ 15:46:25
-

Dj Satomi - Wonderland !



2009-01-04 @ 15:48:26
-

Dj Satomi - Wonderland !



2009-01-04 @ 15:48:50
Julia

haha aah, precis :P



Blogg: http://sommarblandning.blogg.se/
2009-01-05 @ 17:08:34




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback