3 prov kvar nu =)

Engelska och matte prov nu i veckan, imorgon (engelska) och på ons (matte).
Känns som att det inte kommer att gå så bra asså :(
Tillråga på allt, har jag dragit på mig en förkylning också :/
På fysiken idag kunde jag knappt prata, Emilie började as garva :/ xD
Men men.. får försöka ta det lungt och behålla förkylningen till nästa vecka, för vi ska åka och simma då..
jag vill inte xD Sist skulle vi simma ryggsim.. jag kan knappt, det går inte bra helt enkelt. 

Nästa vecka ska vi ha biologi prov också.. Nej tack!?
På torsdag... Helene bytte dag :D
Jag och Helene funkar inte.. vill byta till 8:2.. nu går jag i 8:3 och det suger..
vi har inte samma lärare som dom andra.
Och vi har ju knappt prov!? Helene bedömmer hur bra och "utförligt" vi skriver, inte efter poängen.. :/

// Julia



Kommentarer




Kommentera!


kom ihåg
Namn  
Epost    
Blogg    




Trackback